Monday, July 12, 2010

first day in second year...

tolong2......penat..penat...penat..1st day p kelas sgt bercelaru...mcm budak 1st year plak....huhu...hari nie belum ada klas tp byk urusan seri paduka baginda yg perlu diselesaikan...dengan masalah jadual yg sgt padat....mati la sem ni...huhu..tapi best la jgk tgk junior2 dengan kad matriks tergantung di leher,, kasut kuliah,,baju kurung...hehehe...bila dorang blur nak cari tempat dorg tny.."kak,, nak p kooperasi mana...?"...kak...??haha,,,hello kita sama umur k...hehe...pa yg penting hari 1st mmg penat...so sekarang nak rehat...sok kelas awal pg...huhu...azam baru...fighting...!!=p

1 comment:

Alarico Adalbert said...

Saya tidak bisa menutup rumah pertama saya tanpa Tuan Pedro! Pedro dan timnya melampaui dan melampaui saya dalam transaksi ini. Dia menangani waktu penyelesaian saya yang sangat ketat dengan mudah dan selalu tersedia untuk saya ketika saya memiliki pertanyaan (dan saya punya banyak pertanyaan), bahkan ketika dia jauh dari kantor, yang sangat saya hargai! Dia dan timnya menangani banyak pertengkaran di menit-menit terakhir dengan penjual dan bekerja tanpa lelah untuk memastikan bahwa saya dapat menutup sebelum masa sewa saya (dan bantuan uang muka saya, dalam hal ini) berakhir. Tuan Pedro adalah Petugas Pinjaman yang sangat berpengetahuan, sopan, dan sabar. Saya melewati beberapa penawaran properti sebelum pembelian terakhir saya, dan Pedro ada di sana untuk membantu setiap penawaran, sering kali berkoordinasi dengan agen saya di belakang layar. Saya merasa didukung sepanjang seluruh proses. Berkat Pedro dan upaya tak kenal lelah timnya, saya sekarang menjadi pemilik rumah yang bangga! Saya akan mendorong Anda untuk mempertimbangkan Pedro dan perusahaan pinjamannya untuk segala jenis pinjaman.

# Pinjaman mobil

# Pinjaman rumah

# Pinjaman bisnis

# Pinjaman pribadi



Tuan, Pedro Penawaran Pinjaman

Email- pedroloanss@gmail.com.

Atau WhatsApp: +18632310632