Wednesday, July 7, 2010

today........................

hmm....penat,penat,penat.mcm teruk sgt bunyi nyer padahal x penat mana pun.pagi2 td aku bangun tgk mama dkat meja mkn tgh membelek hp dia rosak oleh "tikus yg baiki hp"...hahaha...mmg nazak dah hp mak aku ne, x terdapat di pasaran...



canggih kn...?hahaha..=D

pastu dah kena berkejar ke umah kawan mama, dia buat kenduri baca Yassin cket. mula2 x nk p,tp kna paksa p la jugak join group mak-mak ne, aduh mcm org tua dah aku ne, haha...



ne la wajah2 mak2 yg glamor..huhuhu...



nama glamornya Dania..nama panjang nye ntah le, mak nye bg nama panjang sgt...tp yg penting bdk ne comel..bila la aku nak ada anak sendiri..hurmm...x sabar rasanya...mst comel mcm maknya...okeyyyyy, itu perasan....=D

petang tue aku tido puas-puas..yela, germany vs spain tue,sapa x nk tengok kn...huhu...team mana la yg ke final lawan belanda ne? x sabar nk tgk ne, 2 pun kalau bertahan..haha...haaaaaa,,disebabkan kmi lunch tapau ja td so mlm kmi bincang n sepakat nak makan pizza..suma stuju nak guna kupon dr astro..promosi la kot....smpai nak pecah perut makan pizza...huhuhu~



bayangkan 6 orang habiskan suma ne...mmg berbaloi..haha...kenyang2..=D sekarang...?tguu la smpai pukul 2 nak tgk bola...lau x larat,jom tdo....hahaha..XOXO..=D

2 comments:

tomato pisang said...

oke.. jujur pizza memng besh.. mood=jeles

Naisya...... said...

pi la makan...=p