Tuesday, March 15, 2011

otak sesak...

fuh fuh fuh...sambil buang sawang sawang dalam blog aku nie...hehe...sori la korang..sangat sibuk minggu minggi nie...korang pun same kan...aku tengok status fesbuk pun taw...sampai aku pun macam nak stress tengok status korang....hehe..


ape pun masalah korang...pakwe ke...study ke...meeting ke....berat badan ke...jerawat ke....apa yang penting...kerjasama..hehe..tak la...apa yang penting,,senyum...=)

senyum boleh menyelamatkan mood korang...tak pecaya...?cuba senyum sekarang...haaaa...kan manis tue...hehe..ok,,hari nie aku nak merapu..agak agak korang tak nak baca boleh tutup laptop sekarang...weee..=p

bagi budak budak u,,nie dah kira kira hujung semester la nie kan..macam biasa...semester nak habis duit pun dah habis...duit habis dulu baru semester habis..setuju..?jangan nak tipu la duit ptptn korang tue ade lagi sampai cuti semester kecuali dari akaun pa-ma (papa mama)...ye dak..?bila poket pun kering mula la..nak kepsi la...nak mekdi la..meribraun yang sebelum nie tak pandang pun boleh kecur air liur...haha...


hari tue,,masa aku bersiap sorang sorang dalam bilik nak pegi kelas..tiba tiba muncul satu suara.."sya,,tengah hari nanti kau tolong la beli nasi..sudah2 sudah la makan mee gulung gulung perisa kari tue...aku dah nak jahanam dah proses benda tue.." aku tercari cari dari mana datang nya suara aneh itu..nada percakapan pun macam nak mampos dah aku dengar..lepas tue dengan tak disangka usus aku dengan erut aku melakukan mogok besar besaran..bergendang gendang dengan pelbagai irama dalam perut aku nie..baru la aku tau yang suara aneh tadi dari usus aku..huhu..korang tengok,,usus pun pandai mengamuk hari hari makan megi..haha..

esaimen tak payah cakap la...kalau jari jari kaki tangan aku pun dah tak cukup..esok esok aku kerah bulu bulu ketiak aku beroperasi siap kan esaimen aku..kalau la bulu ketiak aku baca nie,,esok tengok licin ketiak aku..luruh semua bulu..hahaha...lucah..!!


tue belum kira perbentangan dalam tutorial lagi..korang pernah tak lepas presentation kelas yang first,,bawak lari laptop plus LCD plus wayar wayar semua pegi kelas satu lagi buat presentation dekat situ pulak..kalau macam tu tiap hari,,silap silap korang jumpa aku tepi longkang tergolek kering dekat situ..haha..simpang simpang..

lain lagi kisah nak praktikal nya..tempat dah dapat ke belum..berapa bulan nak buat praktikal tue..?bahagian apa dorang nak bagi aku buat praktikal nanti..bahagian bancuh air ke bahagian fotostet kertas..huhu.
belum kira komitmen lain lagi...dengan meeting merepek nye...dengan protokol sana sini nak jumpa orang atasan lagi..nak tengok wayang lagi...main bowling lagi..dating lagi...tengok bola lagi...sambut besday kawan lagi..tue semua kena ambik kira tue..tak boleh tinggal kan satu pun...korang tak join nanti orang cakap tak spoting pulak ye dak...haha..


tsunami...?gempa bumi...?nuclear..?haaa,,,tue satu hal lagi...walaupun takde kena mengena dengan aku,,tapi sekurang kurang nya kita sama sama mengikuti perkembangan di sana kan..yang merisaukan aku nie,,ada 84 orang student yang nak sambung degree ke jepun bakal berlepas sabtu dan ahad nie...apa nasib dorang...tangguh ke..?teruskan ke..?kalau teruskan keadaan di sana terkawal ke...hurmm...harap korang semua bersabar ek...dugaan semua tue...hadapi dengan tenang..ape yang penting..senyum..:)









p/s : tension dengan ORANG TUE...grrrrrrrr...>:-(