Sunday, August 22, 2010

DSLR..!!

ok,,tajuk entry je sudah buat aku rasa nak menjerit sekarang. oh...!!aku mahu DSLR...!!grrrrrr..!!

dah-dah sya, kembali ke alam nyata. aku nak share kat cni info tentang DSLR ni. aku minat giler dengan benda alah ni. serius..!!=(

untuk pengetahuan semua, NIKON bakal keluarkan model terbaru DSLR dia. D3100. terbaik kot..!!siapa nak belikan hadiah untuk aku?? aku sudi terima. hik hik. sekarang nak share sikit la info tentang D3100 ne yang aku search dekat laman web Nikon tadi. camera ne jenis 'Single-lens reflex digital camera', Effective Pixels plak 14.2 million. nak bandingkan dengan D90 plak 12.3 million. huhu. banyak lagi la kalau nak diceritakan di sini, better korang pegi tengok dekat website NIKON. 

D3100..=)

harga..? harga D3100 nie belum diumumkan, tapi dengar kata dalam RM2k laaa. kalau D90 tue memang terbaik la, sampai sekarang harga tak turun lagi. terbaru yang aku pergi survey RM 3888. tapi pakai memang puas hati la. untuk aku yang tak reti nie, baik tak payah nak pakai D90, dapat D3100 nie pun sudah cukup berharga. huhu..=D



D90..=)


pergghh...memang idaman la dua ne. sapa la anak raja yang nak jadi girlfriend aku ne, boleh aku mintak dia belikan, lepas tue clash. haha. boleh tak macam tue?? tak pun ada durian runtuh esok company Nikon call bagitau aku menang cabutan bertuah.. haaaaa, mana tau kan rezeki bulan puasa ne..haha. dah sya, baik pegi tidur mimpi benda alah nie daripada ko berangan tengah malam nie..=D


p/s : kalau ada orang nak belikan contact aku ek..=p

No comments: