Monday, August 9, 2010

merindui..

aku tengok jam dah pukul 3.38 pagi tapi aku tak tido-tido lagi. orang lain dah 5, 6 ketul taik mata berjaya diproses..huhu..nape aku tak boleh tido ne ek..?masuk hari ni dah dekat 3 hari aku tido lambat..cek abang plak tido tak ingat dunia, adoi.

saya rindu naisardian syah!!alamak, malu la plak..hehe..tapi serius, 2, 3 hari nie aku rindu sangat sampai tak leh tido. haaa, parah kan? tapi ntah la, mamat ne macam lain plak 2, 3 hari ni. nak layan macam tak nak layan. penat kot main dota + pesta konvo lg. sekali aku sms nak bermanja timing tak betul, memag la die layan macam tue. sya-sya, itu pun susah nak paham ke? hehe..



pada pendapat korang la kan, bercinta ne susah tak? nak jaga hati si dia, nak ikut cakap si dia, nak topup sebab nak sms si dia, sanggup makan megi sebab nak keluar dengan si dia..bukan kah 'complicated' namanya tue..haih, tapi bila sorang pun susah jugak. tak de orang nak tanya dah makan ke belum hari-hari. takde tempat nak mengadu kalau gaduh dengan kawan. takde orang yang paksa makan ubat kalau sakit..huhu..

dah-dah, aku dah senget dah ne, tulis merepek je. anggap la ne iklan supaya blog aku ne ada jugak entry-entry baru. takde la pengintip-pengintip dari kl, alor star, sydney asyik tengok benda yang sama je bila bukak blog aku ne..korang pun komen-komen la sket..blog aku ne boring ke, pe yang patut di tambah untuk menaik kan seri blog aku ne. ingat pengantin je kena ada seri, blog pun harus ada taw..huhu..ok-ok, aku nak tido, kilang taik mata aku dah nak mula beroperasi..cau cin cau..=)

p/s : Don't let someone become your everything, because when they're gone you have nothing!=)

No comments: