Tuesday, February 1, 2011

panas..panas..panas...

ape cer nie..?orang nak sambut hari wilayah plus raya cina plus cuti mid sem korang sibuk sibuk banjir ye...hehehe...

korang tengok tv tak..berita..?ish ish ish...macam macam berita dalam dua tiga hari nie...aku pun tak tau nak baca yang mana satu...untuk pertama kali aku baca newspaper sejam setengah..haha...

ok,,first berita pasal banjir di johor..johor je..?tidak tidak...johor,,pahang,,melaka...sabah pun banjir...jauh sungguh banjir tue pegi kan..sampai ke sabah..huhu..napa tak naik sampai penang...opsss..!jangan mintak...tenggelam pulau tue nanti...hahaha...dengar cerita dua orang dah maut...kesian...sabar ye..


kedua...pilihan raya zon tenang BN dah menang dengan tenang..tok ai tak boleh duduk tenang dah..uruskan mangsa mangsa banjir yang tak tenang tue...(berapa banyak tenang le...)..yang penting jangan duk kempen segala lepas tue duduk goyang kaki kat spa....aku ketuk nanti..hehe...

ketiga..ape cer siling hospital runtuh nie...?nasib baik dekat lobi je..kalau runtuh atas pesakit sapa nak tanggung...orang tue masuk hospital nak kurang kan sakit...korang tambah sakit die...dengar cerita kontraktor dah didakwa...padan muka..kah kah kah...


keempat...harga minyak ron97 naik lagi....??rm2.50 seliter..mampos..lepas nie guna diesel..haha...aku yang tak pakai keta pun rasa terbeban..kenapa..?kalau harga minyak naik..jap lagi harga barang pun naik..lepas tue harga mekdi pun naik...aik,,apa kaitan..?haha..merepek..

lima,,kaherah..?nak cakap tak peduli tak boleh jugak..gerun je tengok rusuhan dorang tue...sama sama kiota doakan warga malaysia yang duduk sana selamat..kalau dapat balik,,balik la...tenang sikit hati..


ok,,gosip pulak..adik kawin abang masalah rumahtangga..?apa kes nie..ish ish ish,,nama je kembar tapi pelik...jangan la macam tue..korang jadi artis je la..tak payah jadi pemain bola sepak..muka dah hensem..teeet..!haha..


belum lagi pasal fasha sundal..tak habis habis nak tunjuk kat dunia dia la yang betul..orang dah meluat la wei..diam diam sudah..!huh..!

ariel..?tiga tahun enam bulan..?kenapa ariel je yang kena...?yang dua perempuan tue lepas macam tue je..?ntah la..malas nak komen..huhu..


dengar cerita chong wei kalah..?huhu..kesian dia..hangin je muka kalah dengan lin dan..lin dan nie pun dah menang diam diam sudah..berlagak nak mampos..ish..!

dah macam pembaca berita dah aku nie..saja je tulis banyak banyak nak bagitau korang aku baca newspaper..haha...takde la..sharing is caring kan..?huhu...happy CNY dan hari wilayah...aku duduk wilayah persekutuan labuan tapi tak cuti sebab aku dekat taiping..huhu...

akhir kata,,kurangkan kontroversi,,tingkatkan prestasi..haha...peace..!^^






p/s : malas nak balik penang..!grrr..

1 comment: