Wednesday, January 26, 2011

ketiak aku di gigit..

apa punya tajuk entry aku pun tak tau..aku main letak je..haha...apa khabar korang hari nie..macam macam hal la kan..ada yang merungut banyak sangat meeting...ada yang merungut duit habis..ada yang mengadu wallet hilang...relax kawan kawan...itu lah namanya warna warni kehidupan..haha...aku..?biasa je...kui kui..


semalam aku mengalami sakit kepala yang agak teruk...dari bangun tido sampai la nak tido malam..semua gara gara kawan aku yang tak bagi aku telan panadol...(salah kan kawan pulak..)..padahal aku tau dia sayang aku sebab tak nak aku bergantung pada ubat...thanks kawan..mmuuaahh..haha..

makanya,,sakit kepala makin menular dalam kalangan otak otak aku...makin bulan naik,,makin laju dia bergendang dalam kepala aku..haha...dengan gigih aku pun tido la awal sebab pagi nya aku ada kelas awal gara gara ada kumpulan yang tak buat persediaan perbentangan..huhu..tepat pukul 10.00 malam aku tido..awal kan...wuuu...


bangun pagi pun awal la...nak mandi,,solat,,bersiap nak ke kelas..bersiap je makan masa sejam..belum kira masa bergolek golek atas katil sebelum bangun lagi..hehe...dengan mata yang belum bukak aku pun pegi lah mandi...

tiba tiba aku rasa gatal semacam je dekat ketiak sebelah kiri...sekali aku tengok,,ada lima bintik merah..macam bengkak..bersaiz sederhana dalam lingkungan tiga milimeter...siap aku ukur lagi ok...gatal...sangat sangat gatal sampai kan time tue aku rasa nak garu guna berus kain..haha...gambar..?gatal korang ek nak tengok gambar ketiak aku...tengok gambar dari mr. google je cukup...kot kot ada yang tak tau ketiak tue apa kan...orang kampung aku panggil armpit..haha..


aku pun cuak...binatang mana la yang gigit aku nie..mentang mentang aku tido awal plus ketiak aku wangi dan bersih,,,suka suka hati je makhluk nie nak gigit gigit ketiak aku...laki aku pun tak gigit ketiak tau.!haha...

pikir punya pikir...akhirnya...ting..!(sampai ada mentol atas kepala)...baru aku ingat..rupanya malam tadi aku tak mandi...hahahaha...!gejala tak-suka-mandi-malam-alasan-sejuk nie dah lama bertapak dalam diri aku...shhhhhh...tolong rahsia kan..hahaha...nanti dah kawen ada alasan lah aku nak ngelat dari laki aku....khamis malam jumaat je mandi....hahaha...bengong..!


dengan penuh keinsafan aku pun mandi dan sabun seluruh badan termasuk ketiak okey...lepasa je mandi penyakit sakit kepala pun datang balik...maka genap lah 24 jam aku sakit kepala..dush dush..aku hantuk kepala ke dinding toilet sebelum pegi kelas..ambik berkat kot kot hilang sakit kepala plus gatal ketiak..

pukul 7 tadi tiba tiba betis aku terasa gatal..aku pun garu garu sambil menyumpah nyamuk yang gigit kaki seksi aku..sekali aku tengok bintik bintik yang sama dengan ketiak hinggap di kaki..aku pasti bukan kerja sang nyamuk..kesian nyamuk sia sia kena maki..binatang mana lah yang noda aku petang petang nie...teeet...tue tandanya suruh aku mandi...haha...


kesimpulan nya...jangan lupa mandi malam..jangan lupa sabun ketiak..jangan pakai seksi seksi...jangan tido awal...hahaha...kesimpulan pun dah bengong..esok kelas awal lagi..harap harap ketiak sebelah kanan tak diserang...aku mandi malam okey...!chaou...!=p









p/s : en. kekasih,,sori gurau lebih lebih dengan awak...lepas nie saya tak gurau lagi ok...soriiii..:(

1 comment:

atiQah.sya said...

tett.entry agak luc ah.
haha.seb baek i dh cukup umo.
haha..ada ada jak ko ni sya.