Monday, January 24, 2011

bestnya peluk peluk

haaaaaaa,,gatal..!peluk peluk apa tue..?kui kui,,saje je nak gempak..takde modal nak menulis nie..mana semua idea..?beku bersama diri aku yang bertapa dalam bilik dari hari khamis sampai isnin tak tengok dunia..nie la kerajaan bagi banyak sangat cuti..usm pulak tak bagi aku kelas hari jumaat dengan isnin...dah macam katak bawah balang ikan dah aku dalam bilik nie..huhu..


apa berlaku sepanjang cuti panjang nie?khamis - aku keluar dengan member lelaki berdua pi tengok movie hantu 3D...akibatnya encik kekasih merajuk sakan...susah jugak bila lelaki merajuk nie ek..aku ingat perempuan je gedik nak merajuk bagai..rupanya lelaki lagi extrem..haha..tapi,,keadaan berjaya dikawal...tengok orang la..guna kan ilmu memujuk yang aku dah ajar kat korang tue..komfem berhasil..hehe..


jumaat - niat untuk main boling dibatalkan sebab aku sangka aku sorang je yang gian nak main..akhirnya dapat berita mereka main boling...grrr,,aku kempunan..jom teman hamba main boling jumaat nie..(khas buat pn. awak)..;p
sebenarnya pembatalan boling dibuat atas sebab kesihatan...oleh sebab kena marah oleh encik kekasih maka saya demam esok nya..(demam sikit je,,ngada ngada)..=p

 
sabtu - pagi penuh dengan aktiviti (aktiviti la sangat)..aku kecewa tak join budak budak major aku pegi hiking dan bermandi manda...takpe,,lepas nie aku pegi sorang sorang tak nak ajak korang...(mood jeles)..wuuu~

petang nya nak pegi pasar malam yang terletak lebih kurang 500 meter dari hostel..tanya kawan semua tak nak pegi..maka dengan keinginan nak makan rangka ayam plus jagung bakar,,aku redah sorang sorang jalan kaki..agak terasa bila tengok orang lain berkawan..terasa diri aku takde kawan di usm nie..sangat sensitif ok...!huhu..

malam nya terkejut dengan berita pemergian bonda seorang sahabat yang berada di perantauan...mengalir air mata aku..semoga roh bonda beliau dicucuri rahmat..dengar cerita dia balik dari jepun hari tue jugak..semoga tabah..huhu..


ahad - hari lepak sedunia...dari pagi sampai tengah malam terbongkang atas katil layan movie duploh episod habis dalam masa satu hari...movie online pulak tue,,yang bukan senang nak loading..huhu..makan pun masak je dalam bilik..punya pemalas nak keluar bilik..nasib baik toilet dekat luar,,kalau tak........hehe..=p

isnin - kelas hanya ada satu iaitu malam pukul 8.30..maka siang harinya merajin kan diri baca reading untuk persediaan sebelum hari makin tua...hari je yang tua,,aku maintain..kui kui..menu tengah hari megi...minum petang roti kering cicah 4 in 1 kopi pracampuran kacip fatimah..untuk tenaga dalaman...haha..


maka,apa kaitan dengan peluk peluk nie..aku cuma nak bagitau sepanjang cuti tue aku peluk si 'dia'..rindu la..sejuk sejuk lagi..bantal busuk aku terpaksa di-anak-tiri-kan..di sebab kan encik kekasih marah aku,,aku pun jadi takut nak cakap apa apa..yela,,dah buat salah banyak kali..

nie la si 'dia'..hehe







p/s : sori yer encik kekasih...=p

No comments: