Tuesday, April 5, 2011

maaf..

ada member aku komen..cara penulisan aku dah tak menarik..eceh,,bajet dulu menarik je kan..dia cakap dia tak paham apa yang aku merepek dalam blog nie...macam takde tujuan..huhu...sentap giler aku dengar..:(


tapi,,memang aku akui...aku sendiri pun berkata kata dalam hati..apa yang aku merepek nie...tangan nak update blog..tapi entry merepek..korang ingat aku tak kecewa..?awok kecewa tau tak..(gaya usop wilcha)..;p

apa boleh buat kan..kepala hotak aku nie dah serabut pikir kan exam..dah banyak sangat input sampai tak boleh nak jana idea untuk blog yang tak mendatangkan faedah nie kan..haha..bajet tak aku..?huhu..


apa apa pun,,aku janji aku akan cuba baiki cara penulisan aku ek..biar korang mengalir air mata,,air hidung semua baca blog aku...haha..kata orang,,belajar sepanjang hayat kan...aku bukan nya zack zuhairi atau kereta mayat nak tulis ayat power power..aku hanya lah insan biasa..haha..!

lastly,,maaf sekali lagi andai korang semangat nak baca blog aku at last tulisan merepek repek sampai korang memaki sendiri dalam hati..maaf..:-|






p/s : cuak nak exam..grrr...:(

1 comment:

mizs.aen said...

hoiiii....sentap hatimaknak plak daaaaa...hatoii,,,kritikan membina ok???keep it up...setiap kritikan akan membuatkan kita lg berusaha utk perbaiki tulisan kita...dat y la ko kena rajen menulis...sowie la cha kalau ko tkley nk terima kritikan membina aku ari tu..tknk ckp pae2 da pasni :)