Wednesday, October 20, 2010

saya tertekan....!!



arghhhh....makin dekat nak exam makin berlambak kerja yang belum siap nie...mane nak study lagi,, nak main bowling lagi,,nak tengok wayang lagi,,nak dating lagi...eh,,,termasuk list ke tue...??hehe..

ok2, disaat aku tengah tulis entry nie,,aku sedang ponteng satu kelas minor aku iaitu asas psikologi atas sebab2 tertentu iaitu mengantuk dan boring...huhu....ok2,,jom list kan ape program yang akan berlangsung sepanjang minggu ini dan minggu depan dan minggu depan dan minggu depan dan minggu depan....sya,,,nak kena menyepak...??hehe...

hari nie, 20.10.2010 (rabu),, kelas mula pukul 9 tamat pukul 11...dalam kelasa ada presentation pasal konflik orang asli dan pembangunan...aku punya kumpulan bentang ketiga terakhir,,sebelum kami ada lebih kurang 5 kumpulan...yang tak boleh blah,,lepas dorang bentang poster dorang,,dorang terus blah...at last dalam kelas tinggal kumpulan aku dan dua kumpulan terakhir...woi,,korang ingat korang je ke lapar...??kitorang ne dah keluar taik telinga dengar perbentangan korang,,korang tak nak dengar perbentangan kitorang plak ek...!!!(angin naik satu badan)

pukul 12 plak,, aku pergi dewan bankuet USM sebab ade briefing untuk konsert amal esok,,aku dengan kawan aku jadi orang belakang tabir,,tolong make up penari2...yuhuuuuu...=D

nie la mereka yang bakal aku make-up kan esok,,,jagalah korang...hahahaha...=D

1.00 p.m = makan..!!
2.00 p.m = kelas bi yang boring...zzzzzzzzzzzz~~~
3.00 p.m = kelas psiko yang aku tengah ponteng...hahaha...=p
5.00 p.m = kelas elektif yang tak boleh ponteng,,kalau boleh dah lama aku ponteng..ngee~~
8.30 p.m = postmortem kelab pengajian...macam nak muntah banyak sangat meeting  (USM = Universiti Suka Meeting)=p
11.00 p.m = balik bilik buat esaimen psiko, perbentangan psiko,,perbentangan elektif and group discussion bi...huhu...mampos..!*_*

khamis plak kelas pukul 8 pagi sampai 3 ptg lepas tue sambung uruskan orang menari....baik aku yang menari...cepat sikit konsert tue habis,,,semua lari balik..hahahaha...

jumaat pagi nak ronggeng dulu kalau ada yang nak temankan...nak lanyak boling dulu...gian siot..huhu...petang maybe balik kampung tengok nenek bgan jumpa mama...=p

minggu depan punya jadual adalah seperti berikut....presentation psiko,,presentation elektif,,hantar esaimen psiko,,group discussion bi....mampos la aku macam ne...at last kan...aku terbongkang atas katil layan movie blue jiwang....hahahaha...tak pun aku mati kering dengan buku2 yang berlambak...huhu...=p


korang nak aku macam ne...?=p

korang2 yang exam lama lagi tue,,teruskan usaha...yang tengah exam,,sila tutup laptop dan buka buku...yang tengah gaduh dengan pakwe tue,,pesan kat pakwe "i nak exam,,u boleh jangan buat hal tak?"  (macam aku je tueee..huhu)


p/s : kelas ong beng kok dah nak start...tapi aku lepak lagi kat lab komp ne...huhu...=D

No comments: