Monday, November 15, 2010

iphone 4

tiba tiba perasaan nak tukar handphone membuak buak dalam sanubari nie..=p


tengok fanomena iphone 4 sekarang sangat menjadi jadi...aku pun naik terpikat jugak dengan benda alah nie...nak jugak......oh ayah...!=D


aku suka tengok design dia...menarik dari iphone 3GS...of coz la application pun lebih kan...iphone 4 ada video call...=p

ok,,aku tak search secara mendalam lagi pasal iphone nie...ada la dua tiga maklumat yang boleh di kongsi..jom..!=p

Multitasking Boleh running banyak aplikasi dalam satu-satu masa tanpa menganggu prestasi dan bateri. so kalau nak berfesbuk sambil main game sambil youtube pun boleh...=p
HD Video Recording and Editing Rakam video dengan resolusi tinggi dan boleh edit terus video tersebut dalam iPhone 4. So, anda hanya perlu bawa iPhone sahaja untuk rakam movie. so kalau sapa yang ada iphone nie tak payah la nak bawak korang punya nikon D90 tue...buat penat bahu je..=p

Retina Display 960 – 640Resoulusi tertinggi di dunia bagi sebuah smartphone. Menjadikan paparan pada skrin iPhone 4 begitu cantik dan tajam. memang puas la nak tengok movie...=)
Camera 5 megapixel + LED model iPhone sebelum ini tiada LED untuk kamera. Dengan fungsi LED ini, dapatlah gambar dirakam dalam suasana gelap.


Iphone 4 kali ini juga tampil lebih nipis (paling nipis antara smartphone) dan lebih ringan. memang mengikut citarasa nie..aku memang suka phone yang ringan dan nipis..=)

menarik kan...ada sapa sapa sudi belikan hamba..?hehe...korang doakan la aku dapat durian runtuh esok..boleh beli iphone...mr. ayah..nak iphone 4..=)







p/s : dapat mimpi iphone malam nie pun jadi lah..=p

No comments: