Thursday, November 18, 2010

ronda ronda raya..

rasanya belum terlambat lagi kan nak ucap selamat hari raya aidiladha kat korang semua..rancak korang makan daging lembu kerbau rusa kambing semua ek...tak ingat aku pun..(siapakah aku untuk korang ingat?)...


raya korban tahun nie aku sambut kat bilik je...itu pun dikira pengorbanan kan...tak balik jumpa family...huhu..yang best nya hari raya tue aku dengan roomate aku ronda ronda penang dengan skuter...macam comel je kan jadi minah skuter..=p


bukan skuter nie la...kalau skuter yang netercabut dah kaki aku...hehe...skuter yang comel2 tue...alaaaaa,,yang tue laaaa...

comel kan..=p

kami pegi tengok wayang,,,makan mcD,,jalan jalan tepi pantai feringgi...itu baru raya di perantauan namanya...korang penah rasa ke..?haaaaa....tue lah caranya nak hilangkan sedih sedih hari raya tak dapat jumpa family,,tak dapat makan daging....sedih korang taw tak...sob3..*kesat2 hingus*

korang layan la gambar gambar nie...dah lepas layan gambar hantar la sikit rendang daging tue...=p















p/s : gambar guna kamera biasa...bila nak ade DSLR...=_=

3 comments:

Lyn Sery said...

skuter biru kau macam cun je.
yg merah tu tak cun ke
hehehe

AlfiE_eLmo said...

best nya sya....fuhhh...bha kita lg nnti round pancur itam...hihihi:)

Naisya...... said...

pie,,,itu wajib...dengan boling..aku kempunan di sini xda sapa mo main boling dengan aku....sob3.