Friday, November 12, 2010

oh lelaki..!

ok,entry kali nie agak emosi ok....kepada semua kaum lelaki yang ada sakit jantung,,sakit hati,,sakit buah pinggang,,sila jangan baca kerana entry ini akan buat penyakit anda semakin teruk...


aku nak tanya lelaki,,berapa ramai yang dah dikecewakan oleh perempuan..? ok,,tak payah angkat tangan..aku tak nak tau pun....perempuan pulak,,,berapa ramai yang dah dikecewakan lelaki dan berapa kali korang dikecewakan..?angkat tangan tinggi aku nak tengok...bagus,,ramai...

pesanan untuk lelaki

oh lelaki,,,
dah berapa kali kami nak bagitau,,jangan sakit kan hati kami..kami dah bagi peluang kedua ketiga keempat dah dekat korang ....korang tau sebab apa..??sebab kami sayang korang,,,kami pun tak nak kecewa lagi...cukup la kaum korang yang sebelum ne kecewakan kami,,jangan la korang pun buat benda yang sama...

oh lelaki,,,
korang ingat kami nie macam baju ke..?sesenang hati korang je nak tukar yang mana satu..agak agak baju tue tak basuh dua tiga bulan korang buang...ayoooooooooo pakcik,,,kami nie perempuan...bukan baju.!!

oh lelaki,,,
kami tau bukan semua kaum korang macam tue,,korang mungkin baik kan..tapi,,macam mana kami nak pastikan korang ne baik kalau dah jumpa sepuluh yang huru hara..?nak test lagi couple dengan korang..?lepas tue jadi benda yang sama...tue la kami nie takut tau tak..korang tak kesian ke pada yang nerd dan baik tue,,,dorang terkial-kial cari pasangan yang baik...tapi sebab korang dah rosak kan nama baik kaum korang,,habis semua kami sangka jahat..nak beza pun dah tak tau....benda sama jak depan mata....ish3...

oh lelaki,,,
korang cakap kami cerewet...kami mengada-ngada..kami tak bagitau apa yang kami rasa..tapi cuba korang pikir balik,,,kami dah bagitau dari awal lagi apa yang kami rasa...apa yang kami kecil hati...ada korang ubah...?korang buat lagi...penat taw rahang mulut nie nak ulang ayat sama...lama lama senget rahang kami nie,,lagi lah korang taknak buat bini...nanti kami membebel korang tarik muka,,tak bebel cakap tak bagitau...ish3...

oh lelaki,,,
korang nie suka memilih sangat kenapa..?demand lebih...nak yang body solid..yang lesung pipit lekuk kat pipi..yang putih suci..habis tue kami yang tak solid nie..?kami yang tahi lalat penuh nie..?kami yang jerawat bersepah nie..?kalau semua nak yang lawa yang tak lawa korang nak letak mana..?korang ingat korang pun hensem hensem ke....kami tak pilih pun tau..yang tak hensem pun kami terima janji hati baik punya...

oh lelaki,,
kami sedar kaum kami pun tak sebaik mana...tapi,,takkan sebab dia sorang korang nak balas dendam dekat kami,,balas dekat dia sorang sudah...

oh lelaki,,,
kami harap apa yang korang baca nie korang tak marah kami...kami cuma nak luahkan apa yang kami semua rasa...sudah la,,,cukup la sakitkan perasaan kami nie...lama lama korang tak jumpa jodoh sebab kami semua dah masuk hospital sakit jiwa...huhu..jangan la korang sepak teranjangg kami macam baju busuk korang yang tak basuh tue...kami pun nak terima korang seadanya...so kita sama sama hargai satu sama lain..







p/s : tulis entry sebab tengok kawan kawan kecewa...sabar rakan rakan...=)

4 comments:

sAya said...

owh.ok.

daniel.a.k.a.dEe said...

kick jugak posting ni... tapi biasa la, kehidupan, laki2 mahupun pompuan, sma jak...

mariam said...

i like....hehe

Naisya...... said...

saya: ok..

daniel: betul,lelaki dan perempuan sama jak...tapi lelaki lagi ehem ehem..=p

yam:like2..=p